onsdag 10 augusti 2011

ÄR FAN ARG, FUCK YOU NI SOM BRÄNDE resturangen

JA!!!! Några har bränt min morbrors resturang (resturang ängen, populära resturangen i mariehem) dom har försökt med de
3-4 gånger
ÅÅÅ VAD JA ÄR ARG!! de var en av mina bästa morbröder
Va fan vill dom ens oss? Dom har till och med slagin skiten ur min morbror så att han va
Tvungen o operera käften eller va de heter!!! Han har nu STARTAT EN MOBILBUTIK
Och nu vill dom fan ha pengar av oss!'

VA FAN VLL DOM FAMILJEN VA???? ÄLSKAR MIN MORBROR HAN ÄR EN SÅN KILLE MED KÄRLEKSFULL HJÄRTA
4 av mina MORBRÖDER jobbar där och tack och lov att det inte har hänt nått med dom men ja är sjukt arg !!
Seriöst vem fan gör sådant?
Jäklar! Hoppas poliserna griper dom dära jävla bögarna!!!

Länk: http://vk.se/Article.jsp?article=466953&comment=true&sent=true#comment

4 kommentarer:

Kommentera gärna :D