söndag 7 augusti 2011

Mobil inlägg :)

Mobil inlägg nu:)
sitter på soffan och äter popcorn och lyssnar på musik från tv:)
jag va med 2 st kompisar idag, dana och Nichole vi va i mitt rum och snacka. Sen fixa jag mina naglar
mina naglar:
vänster Hand, alla fingrar är gula med smilysar på naglar ----> sonna =)
höger hand, fjortis Rosa med smilysar på...

Har halsflus :( gör sjukt ont då ja sväljer:-/
menmen, vila liten stund idag innan mina kompisar kom men Lill broshan kom
och skrek i mitt öra att dom är här :@ hatar Lill brodén ibland -.-
menmen imorgon ska jag nog hitta på nått, kanske vara med nichole:)
Nina ska komma till sorsele<3 Nina är 18 år och hon är syster till nichole :)
och nichole har fått en underlat :D menmen ska nog äta upp mina popcorn ^^
pussii<3



- mavve :D kyss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D